Tematyczne breloczki reklamowe

Posted on

Breloczki reklamowe

Breloczki reklamowe

Gadżety reklamowe, jako bardzo istotne elementy działań o charakterze marketingowym, produkowane są często w nawiązaniu do konkretnej tematyki. Owo „nawiązanie” może mieć postać kształtu, formy, kolorystyki, wzoru, itp. Odpowiednie kształty takich gadżetów mogą być skierowane do konkretnych grup odbiorców lub też przeznaczone dla wszystkich potencjalnych klientów. Jako przykład tego rodzaju gadżetów o różnych, tematycznych kształtach, można podać breloki na klucze. Są to przedmioty powszechnego, codziennego użytku, dlatego należą do najpopularniejszych gadżetów reklamowych.

Breloczki reklamowe tematyczne mogą nawiązywać do tematyki sportowej. Wówczas nosić będą kształt piłki, stroju sportowego, zawodnika sportowego, ewentualnie stadionu, itp. Są to przykłady niezwykle efektownych modeli, przeznaczonych dla osób specjalnie zainteresowanych w tej tematyce. Podobnie z brelokami nawiązującymi do przyrody: kształty zwierząt, roślin, ewentualnie widoków, itp.; przeznaczone są one dla osób ceniących tego rodzaju tematykę.

Czasami tematyka, do której nawiązują breloczki reklamowe może być węższa. Np. kształt zapalniczki, latarki, broni, samochodu, itp., to przykłady gadżetów przeznaczonych dla konkretnych grup odbiorców – przede wszystkim mężczyzn – jednakże bardziej skonkretyzowane aniżeli w powyższych przypadkach.

Zupełnie odrębną kategorię stanowią tematyczne Breloczki reklamowe przeznaczone dla dzieci. Mogą one mieć kształt postaci z kreskówek lub filmów animowanych, zwierząt (w formie przyjaznej dzieciom), ewentualnie słońca, serca, balonika, itp. Wszystko zależy, dla której grupy wiekowej konkretnie są one przeznaczone. Szczególnie popularne jest produkowanie breloków (jak i wielu innych gadżetów) w kształtach postaci z filmów aktualnie granych w kinach. Jak pokazuje praktyka, działania tego rodzaju są wyjątkowo skuteczne, ponieważ im dana bajka jest popularniejsza, tym bardziej przyciąga uwagę najmłodszych odbiorców.

Korzyść z emisji gadżetów (w tym breloków) tematycznych polega na zainteresowaniu konkretnych grup odbiorców, a wraz z nimi, wszystkich potencjalnych odbiorców usług danej firmy.

Tags: , ,