Smycze reklamowe – najczęstsze błędy

Posted on

Smycze reklamowe

Smycze reklamowe

Inwestycja pewnych środków w gadżety reklamowe musi się zwrócić. Po to zamawiamy nadrukowanie jakiegoś elementu naszej marki na dany artykuł, aby trafił on do ludzkiej świadomości, wypromował firmę albo chociaż zwrócił na nią uwagę. Warto więc spokojnie przeanalizować wszystkie za i przeciw zanim zdecydujemy się na wybór konkretnego gadżetu. Dodatkowo powinniśmy odpowiednio dobrać wszelkie elementy i zapiąć wszystko na ostatni guzik, aby wydane pieniądze po jakimś czasie trafiły do nas z powrotem i do ze zdwojonym zyskiem.

Wśród gadżetów reklamowych można wyróżnić wiele artykułów. Jedne są bardziej popularne, inne mniej. Niektóre pasują konkretnie do danego przedsiębiorstwa, natomiast do innego raczej są niepolecane. A jak jest, gdy weźmiemy pod uwagę smycze reklamowe? Jakich błędów należy unikać?

1. Odpowiedni kolor – pamiętaj, że smycze reklamowe stanowią rodzaj garderoby, która będzie widoczna na danym kliencie. Musi mu więc pasować, również pod względem barwy. Jeśli naszym głównym odbiorcą są mężczyźni, zamówienie różowych smyczek będzie prawdziwym strzałem w kolano. Jedyne co będą mogli zrobić z nimi, to oddać żonie bądź córce.

2. Musi być promocja – nie zapominajmy, że smycze reklamowe mają czysto reklamowy charakter. Z pewnej odległości powinno być widoczne logo i nazwa naszej firmy. Dodatkowo przyda się jakiś odnośnik, który pozwoli klientowi na dotarcie do nas. Czasami przedsiębiorcy decydują się na wpisanie adresu firmy. Wydaje się jednak, że lepszym pomysłem jest strona internetowa – oczywiście, jeśli takową posiadamy.

3. Zapewnijmy klientom pełen asortyment – same smycze nie wystarczą. Musi być jeszcze specjalny karabinek, do którego będziemy mogli przypiąć klucze bądź zegarek. Zwróćmy na to uwagę podczas składania zamówienia. Klient bowiem otrzymawszy samą smycz, nie będzie specjalnie szukał do niej jakieś klamerki. Musi mieć wszystko podane na tacy.

Zwrócenie uwagi nawet na takie najmniejsze szczegóły zawsze pozwoli zminimalizować ryzyko poniesienia ewentualnych strat. Warto o tym pamiętać – wszak firma ma zarabiać na siebie.

Tags: , ,